[&]
18.188.218.226
exercises: #js4-cw1-fn-player.html
Tworzenie nowego pliku z kodem JavaScript oraz załączenie go do dokumnetu HTML
Zadeklaruj 5 zmiennych globalnych z domyślnymi wartościami: + nazwa gracza z wartością null + punkty gracza z wartością 0 + inwentarz z wartością null + gra wystartowana z wartością false + gra wstrzymana z wartością false Przygotuj funkcje dla każdej zmiennej, które odczytują lub ustawiają wskazane wartości (dla każdej funkcji dodaj console.log() z komunikatem debugującym): () metoda ustawiająca nazwę gracza, przyjmuje wartość należy sprawdzić, czy nie podano pustej wartości jeżeli podano wartość, to zapisać do zmiennej globalnej nazwy gracza na koniec należy zwrócić prawdę lub fałsz co do wykonanej operacji () metoda pobierająca nazwę gracza ze zmiennej globalnej i zwracająca ją () metoda dodająca wskazaną ilość punktów do zmiennej punkty gracza, argument musi posiadać domyślną wartość 0 należy sparsować każdą wartość (obecne punkty oraz dodawane) jako INT, dodać i zapisać do globalnej zmiennej () metoda odejmująca wskazaną ilość punktów do zmiennej punkty gracza, argument musi posiadać domyślną wartość 0 należy sparsować każdą wartość (obecne punkty oraz dodawane) jako INT, odjąć i zapisać do globalnej zmiennej () metoda odczytująca ilość punktów gracza, wartość należy zwrócić jako wartość typu INT () metoda odpowiedzialna za wystartowanie gry ustawia wartości zmiennych z pominięciem metod; zmienna ilości punktów z wartością 0 oraz zmienna rozpoczęcie gry z wartością true wywołuje ona inne metody takie jak odczyt liczby punktów gracza oraz jego imienia () metoda odpowiedzialna za wstrzymanie oraz wznowienie gry, należy odczytać obecną wartość zmiennej gra wstrzymana oraz zanegować jej wartość odpowiednim operandem gdy otrzymamy nową wartość, należy ją zapisać do zmiennej gra wsztrzymana () metoda zwracająca stan gry (czy jest ona wstrzymana) () metoda ustawiająca zawartość inwentarza z 3 argumentami: klucz, przedmiot, ilość z domyślną wartością 1 w ciele metody należy sprawdzić jaką ilość elementów przekazujemy w argumencie jeżeli 1 przedmiot (sprawdzić czy wartość i TYP się zgadza), to dodać (wykonać console.log() z informacją o kluczu i przedmiocie ) jeżeli więcej niż 1 element, to wykonać pętlę z dodawaniem elementów (wykonać console.log() z informacją o kluczu i przedmiocie ) () metoda zwracająca posiadany inwentarz (na razie tylko zwrócić wartość zmiennej inwentarz wraz z console.log() )