2024-04-20 05:27:16
  • Hello!
  • Whats ya doin?
  • ByeBye

[&]

3.144.48.135

Programowanie

Przegląd tematów

Programowanie
70
Petri Grzegorz
  • 1
    Wprowadzenie do przedmiotu. PSO. Zasady pracy
  • 2
    Programowanie obiektowe. Środowisko uruchomieniowe, deweloperskie. IDE
  • ...
    ... ukryto tematy 1-go semestru (kliknij, aby pokazać)
  • 6
    Klasy i obiekty
  • 7
    Klasy – konstruktory, destruktory, właściwości i metody
  • 8
    Hermetyzacja - modyfikatory dostępu do właściwości i metod klasy
  • 9
    Sprawdzian
  • 10
    Debugowanie - rodzaje błędów i techniki ich wyszukiwania i naprawy
  • 11
    Proste i złożone typy danych w programowaniu obiektowym
  • 12
    Deklaracja własnych typów danych
  • 13
    Rzutowanie oraz konwersja jawna i niejawna
  • 14
    Metody statyczne i ich zastosowanie
  • 15
    Pętle for i foreach
  • 16
    ArrayList, HashMap, Iteratory
  • 17
    Przeciążanie metod i konstruktorów
  • 18
    Potyczki algorytmiczne
  • 19
    Semestr #2
  • 20
    Dziedziczenie i polimorfizm
  • 21
    Interfejsy w programowaniu obiektowym
  • 22
    Agregacja klas
  • 23
    SPRspr-2
  • 24
    Powtórzenie wiadomości
  • 25
    Metoda szablonowa
  • 26
    Kolejka, Stos
  • 27
    Złożoność obliczeniowa algorytmów
  • 28
    Zapis do i odczyt z plikupnl-1
  • 29
    Opracowanie listy możliwych błędów aplikacji
  • 30
    Definicja w programie kodu do obsługi błędu - konstrukcje Try .. Catch
  • 31
    Wykorzystanie obsługi wyjątków
  • 32
    PKpk-2
  • 33
    Realizacja aplikacji okienkowych. Komponenty
  • 34
    Realizacja aplikacji okienkowych. Kontenery i układypnl-2
  • 35
    Podział zadań i tworzenie szkieletu aplikacji
  • 36
    Implementacja projektu aplikacji
  • 37
    Wprowadzanie poprawek do kodu aplikacjizpp
  • 38
    Zdanie projektu i zaliczenie przedmiotu.
  • 39
    Zaliczenie pracowni