Testowanie i dokumentowanie aplikacji
Zagadnienia i zasoby lekcji
- Wprowadzenie do przedmiotu. PSO. Zasady pracy
- JUnit (Java) tworzenie testów desktop
- Testowanie interfejsu. Makieta a Prototyp.
- Narzędzia testowania interfejsu
- Rodzaje dokumentacji oraz sposoby jej prowadzenia
- Komentowanie kodu. Adnotacje w IDE
- Narzędzia do generowania dokumentacji
- Read the Docs. Wprowadzenie
- Dokumentacja pomocy technicznej do programu
- Tworzenie instrukcji obsługi systemu dla użytkownika
- Tworzenie dokumentacji kodu implementowanego systemu
- Dokumentacja wdrożenia projektu
- Dokumentacja z wykonanych testów i prac wdrożeniowych
- Reverse Engenering
- Metodyki zwinne: Agile, Kanban, XP, Scrum
- Samodzielny projekt - wybór
- Samodzielny projekt
- Organizowanie zespołów
- Podsumowanie przedmiotu
- jakie problemy wynikają z użycia języka naturalnego do opisu projektu
- jak język UML wpływa na eliminację niejasności i niejednoznaczności w projektach IT
- jakie występują perspektywy (punkty widzenia) w projekcie IT
- znaczenia istotnych pojęć programowania obiektowego w kontekście diagramów UML
- jaki jest podział i do czego służą różne diagramy UML
cw-phpu
Zaimplementowanie testów oraz systemu na podstawie testów
Ćwiczenie praktyczne
2022-10-17
Wysłanie linka do Repozytorium
2022-10-03
Zdanych zadań0
Przesyłanie zadań zostało wyłączone dla tej lekcji
Aby uzyskać więcej informacji skontaktuj się z prowadzacym.