Testowanie i dokumentowanie aplikacji
Zagadnienia i zasoby lekcji
- Wprowadzenie do przedmiotu. PSO. Zasady pracy
- JUnit (Java) tworzenie testów desktop
- Testowanie interfejsu. Makieta a Prototyp.
- Narzędzia testowania interfejsu
- Rodzaje dokumentacji oraz sposoby jej prowadzenia
- Komentowanie kodu. Adnotacje w IDE
- Narzędzia do generowania dokumentacji
- Read the Docs. Wprowadzenie
- Dokumentacja pomocy technicznej do programu
- Tworzenie instrukcji obsługi systemu dla użytkownika
- Tworzenie dokumentacji kodu implementowanego systemu
- Dokumentacja wdrożenia projektu
- Dokumentacja z wykonanych testów i prac wdrożeniowych
- Reverse Engenering
- Metodyki zwinne: Agile, Kanban, XP, Scrum
- Samodzielny projekt - wybór
- Samodzielny projekt
- Organizowanie zespołów
- Podsumowanie przedmiotu
- co przedstawia diagram Przypadków użycia (UD)
- z jakich elementów składa się diagram Przypadków użycia
- jakie sposoby łączenia wystepują pomiędzy przypadkami w diagramie
- jak zamieniać opowiadanie użytkownika nt. aplikacji na język zrozumiały dla deweloperów
- przeanalizujesz wymagania klienta i stworzysz własny diagram UD docelowego systemu
Brak zadań przypisanych do lekcji
Brak przypisanych zadań dla klasy: 4PT5