2024-05-03 11:27:10
  • Hello!
  • Whats ya doin?
  • ByeBye

[&]

3.23.101.60

Programowanie

Zagadnienia i zasoby lekcji

  • Wprowadzenie do przedmiotu. PSO. Zasady pracy
  • Programowanie obiektowe. Środowisko uruchomieniowe, deweloperskie. IDE
  • Klasy i obiekty
  • Klasy – konstruktory, destruktory, właściwości i metody
  • Hermetyzacja - modyfikatory dostępu do właściwości i metod klasy
  • Sprawdzian
  • Debugowanie - rodzaje błędów i techniki ich wyszukiwania i naprawy
  • Proste i złożone typy danych w programowaniu obiektowym
  • Deklaracja własnych typów danych
  • Rzutowanie oraz konwersja jawna i niejawna
  • Metody statyczne i ich zastosowanie
  • Pętle for i foreach
  • ArrayList, HashMap, Iteratory
  • Przeciążanie metod i konstruktorów
  • Potyczki algorytmiczne
  • Semestr #2
  • Dziedziczenie i polimorfizm
  • Interfejsy w programowaniu obiektowym
  • Agregacja klas
  • SPR
  • Powtórzenie wiadomości
  • Metoda szablonowa
  • Kolejka, Stos
  • Złożoność obliczeniowa algorytmów
  • Zapis do i odczyt z pliku
  • Opracowanie listy możliwych błędów aplikacji
  • Definicja w programie kodu do obsługi błędu - konstrukcje Try .. Catch
  • Wykorzystanie obsługi wyjątków
  • PK
  • Realizacja aplikacji okienkowych. Komponenty
  • Realizacja aplikacji okienkowych. Kontenery i układy
  • Podział zadań i tworzenie szkieletu aplikacji
  • Implementacja projektu aplikacji
  • Wprowadzanie poprawek do kodu aplikacji
  • Zdanie projektu i zaliczenie przedmiotu.
  • Zaliczenie pracowni
  • ...podział i zastosowania języków pogramistycznych
  • ...środowiska uruchomieniowe dla poszczególnych języków
  • ...powody i zasady kompilacji programów dla środowisk uruchomieniowych
  • ...aplikacje natywne dla systemu oraz aplikacje przenośne pisane w Java
  • ...dostępne dla programistów IDE ich zastosowanie oraz powody ich używania
Brak zadań przypisanych do lekcji
Brak przypisanych zadań dla klasy: 2TF